با ما موفقیت را تجربه کنید

با ما به رویاهای خود دست یابید

با ما موفقیت را تجربه کنید

با ما به رویاهای خود دست یابید

  • ۰
  • ۰

لیپوماتیک چیست؟


 بسم تعالی


 

درباره جراحی لیپوماتیک چه باید بدانید؟

لیپوماتیک
 

لیپوماتیک به معنی لاغری ، پر کردن و تغییر شکل نواحی خاص بدن با از بین بردن رسوبات چربی اضافی یا انتقال به مناطق مورد نظر است. انواع مختلفی از تکنیک ها با هدف پیکرتراشی وجود دارد. سیستم اختراع(لاغری مدرن) که اخیراً اختراع شده است ، برای حل چندین مشکل مربوط به تکنیک های قبلی با استفاده از برش های جراحی برای از بین بردن بافت چربی اضافی منجر به مدت زمان طولانی عمل ، نیاز به بیهوشی عمومی ، آسیب بافتی بیشتر ، خونریزی حین جراحی ، میزان عوارض بالاتر ، طولانی مدت دوره بهبودی و اسکار.


 

چه تفاوتی بین مجسمه سازی چربی و لیپوساکشن وجود دارد؟

 

لیپوساکشن و لیپوساکشن دو عمل زیبایی هستند که ده ها هزار بار در طول سال انجام می شوند. این دو عمل جراحی زیبایی در عین شباهت ، تفاوتهای منحصر به فردی دارند. اگر در حال بررسی مزایای هر یک از جراحی ها هستید ، مهم است که این تفاوتهای ظریف را درک کنید.


لیپو

لیپوساکشن چیست؟

 

از لیپوساکشن اغلب به عنوان لیپوساکشن یاد می شود. این یک عمل جراحی زیبایی است که برای کاهش و تغییر شکل بخشهای خاصی از بدن با کاهش و از بین بردن رسوبات چربی اضافی طراحی شده است. یک جراح زیبایی ماهر می تواند از طریق لیپوساکشن خطوط بدن و نسبت بدن را بهبود بخشد. از روش های لیپوساکشن اغلب در موارد زیر استفاده می شود: ران ، باسن ، باسن ، شکم ، بازوها و پایین پاها

لیپوماتیک
 

لیپوسکلستر چیست؟
 

در حالی که در همان «خانواده زیبایی» لیپوساکشن قرار دارد ، لیپوسکوپرت یک جراحی زیبایی پیشرفته است. مجسمه سازی لیپوس برای انجام بیش از حد کانتورینگ بدن از طریق حذف و تغییر شکل رسوبات چربی طراحی شده است. این ماده برای تقویت تعریف عضلات و از بین بردن چربی از مناطق مشکل دار مانند معده ، گردن و چانه استفاده می شود.


لسپوماتیک شکم

مجسمه سازی چربی از مشتقات لیپوساکشن است. آنها اغلب به طور مترادف استفاده می شوند. لیپوساکشن به معنای دقیق حذف سلول های چربی از یک منطقه خاص است ، مانند نوعی چربی زدایی در منطقه. از طرف دیگر ، مجسمه سازی لیپوس با هدف از بین بردن چربی در مناطق مجسمه سازی بدن است. یک نمونه خوب از مجسمه سازی لیپو می تواند جایی باشد که جراح عضله شکم را برای مشخض شدن "شش تکه" یا "صاف کردن شکم" یا برای شکل و حجم دادن تزریق چربی در باسن یا پستان تعریف کند.


 

مرکز لیپوماتیک فرمانیه با سالها تجربه دکتر های فوق متخضص و حاذق تا به امروز به کمک صدها یا هزاران نفر آمده و به آنان برای داشتن اندامی زیبا و سلامت یاری رسانده.
 

انواع جراحی لیپوماتیک:


 

• شکم

 باسن

• پهلو

• ران

• بازوها

• زیر چانه


 

محاسبه توده بدنی


 

BMI

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • Amoohooman habibi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی